Πολιτική Αλλαγών-Επιστροφών
Η εταιρεία ΔΗΜΑΣ ΒΕΒΕ κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχών λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προιόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστιοσελίδας ή ανθρώπινα λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.
Για την ασφαλεια και την αποτελεσματικοτητα των αγορων σας σας καλουμε εφοσον διαπιστωσετε οτι καποιο προιον προσφερεται σε ασυνηθιστα χαμηλη ή υψηλη τιμη σε σχεση με την αγοραια αξια του,πριν προχωρησετε στην παραγγελια του να επικοινωνησετε στο 2106623233 η μεσω της φορμας ηλεκτρονικου ταχυδρομειου του δικτυακου τοπου.Επισης σας συνιστουμε πριν προβειτε σε αγορες απο το ηλεκτρονικο μας καταστημα να επισκεφτειτε την ενοτητα πολιτικη καταστηματος οπου θα βρειτε χρησιμες πληροφοριες σχετικα με την διαδικασια και τον τροπο αγορας των προιοντων που επιθυμειτε.
Υπαναχωρηση/επιστροφη-αντικαταστηση προιοντων
Εχετε το δικαιωμα να επιστρεψετε τα προιοντα που αγορασατε και να ζητησετε την αντικατασταση τους σε ολες τις περιπτωσης στις οποιες με αποδεδειγμενη υπαιτιοτητα του ΔΗΜΑΣ ΒΕΒΕ πουληθηκαν λανθασμενα προιντα η προιοντα κακης και ελλατωματικης ποιοτητασ(λαθος στη ληψη της παραγγελιας,στην τιμολογηση,στην αποστολη,κατεστραμενα κατα τη μεταφορα.)
Σε καθε περιπτωση και για ολες τις ανωτερω περιπτωσεις το ανωτερο περιθωριο επιστροφης για αντικατασταση δεν δυναται να παραταθει περαν των δεκα (10) ημερολογιακων ημερων απο την ημερομηνια παραλαβης .Επιπλεον για ολες τις περιπτωσεις θα πρεπει το προιον προς αντικατασταση-επισκευη να συνοδευεται απαραιτητα με την πρωτοτυπη αποδειξη αγορας(ΔΑΠ,ΑΠ λιανικης).
Για ολες τις ανωτερω περιπτωσεις τα προς αντικατασταση -επισκευη προιοντα πρεπει να βρισκονται στην κατασταση που παραληφθηκαν απο τον πελατη πληρη και χωρις φθορες και η συσκευασια τους να ειναι αυτη που κανονικα συνοδευει το προιον και να ειναι σε αριστη κατασταση μαζι με ολα τα εγγραφα τα οποια συνοδευαν το προιον .Πριν απο καθε επιστρογη συνισταται να προηγηθει συνεννοηση με το καταστημα. Σε καθε περιπτωση η επιστροφη και αντικατασταση ειναι εφικτη υπο τις κατωθι προυποθεσεις.
1.να επικοινωνησετε την ιδια μερα η την επομενη εργασιμη ημερα με το ηλεκτρονικο καταστημα,
2,το προιον να μην εχει χρησιμοποιηθει η να μην εχει ανοιχτει η συσκευασια του,
3,το προιον να συνοδευεται απο ολα τα απαραιτητα εγγραφα που να αποδεικνειουν τη συναλλαγη (πχ.ΔΑΤ,ΑΠ λιανικης κ.ο.κ.)
Σε περιπτωση που δεν επιστραφουν εντος 10 ημερων δυναται να μην αποδεχτει την οποια επιστροφη και την αντικατασταση.
Διαδικασία επιστροφής
1. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα μας
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier
Σε αυτήν την περίπτωση:
α). Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
β) Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
γ) Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2106623233 κ 2106625986, είτε μέσω e-mail στο info@dimas-bebe.gr